22.október 2018

     MENU

Úvod
YouTube
Kontakt


Vyhľadávanie v archíve: fulltextové vyhľadávanie (aj v tele textu)


Vyhľadávanie v Svätom Písme:
     FACEBOOK

     NA ZAMYSLENIE

    „Pane, nauč nás žiť s myšlienkou na zatratenie. Nie preto, aby sme sa ťa báli, ale aby sme pociťovali zodpovednosť.”

~G. K. Chesterton~

23.02.2006 - Miron
čítanosť669 reakcie0
(Share 207 0)


Téma: Streda po nedeli o Tomášovi / Sk 4, 13-22

Myšlienky... 34/2006

      Pri čítaní Skutkov apoštolov nás musí udiviť spontánnosť vydávania svedectva prvých kresťanov. Všade, kde prišli, pri každej príležitosti smelo zvestovali Ježiša ako Mesiáša a Spasiteľa ľudstva – a mnoho ľudí uverilo. Keď bol svätý Peter a Ján uväznení za ohlasovanie dobrej zvesti, Peter povedal veľrade: „Nemôžeme nehovoriť o tom, čo sme videli a počuli“ (Sk 4, 20).
      To, čo bolo pre nich prirodzené, sa nám dnes zdá príliš ťažké. No je to len prvý dojem. Zvyčajne je potrebné len trošku odvahy.
      Povzbuďme sa príkladom mladých kresťanov dnešnej doby.
      Počas leta sa skupinka mladých ľudí, ktorí sa počas roka stretávali k štúdiu Svätého písma, rozhodla stráviť niekoľko dní na chate v rekreačnej oblasti. Jedno horúce odpoludnie sa rozhodli občerstviť sa zmrzlinou. Zišli k zmrzlinovému stánku a postavili sa do dlhého radu. Dve dievčatá – aby si skrátili dlhú chvíľu – začali na asfaltový chodník kresliť jednoduché obrázky s biblickým námetom. Deti sa zhŕkli okolo nich a pýtali sa, čo kreslia. Jedna povedala: „Kreslím rybu – to je symbol Ježiša Krista.“ „A kto je to Ježiš Kristus?“ Zaznela otázka. A tak títo mladí vyrozprávali jednoducho príbeh o spáse skupinke malých detí a jednej mamičke.
      Zvestovať Krista nie je nič zložité...
      Stačí byť len pripravený a využiť každú vhodnú príležitosť – a mnoho ľudí uverí...

12.06.2003 | Čítanosť(2348)
Sk 4, 23-31
12.06.2003 | Čítanosť(2317)
Sk 4, 32-37
12.06.2003 | Čítanosť(2278)
Sk 4, 1-22


© 2003 - 2015 Miron Keruľ - Kmec
Stránka je umiestnená na WebGlobe.
webdizajn
Computer and internet Computer and internet